27 listopada 2014

Przełączanie Taskerem trybów transferu danych 2G/3G pod Androidem 5.0

Jako, że ostatnio przesiadłem się na Androida 5.0 musiałem stawić czoła dostosowaniu profilów Taskera do nowego systemu. Wcześniej używałem systemu bazującego na CM i AOSP więc możliwości współpracy z Taskerem były dużo większe.
Jedyną funkcją, której przez ostatnie dni nie udało mi się uzyskać było przełączanie trybów transferu danych 2G/3G. Jako, że dla Androida 5.0 nie ma jeszcze aplikacji Xposed i modów dla niej sprawa wydawała się przegrana.
Jednak przedwczoraj, niespodziewanie, trafiłem na aplikację Toggle Network Type 5.0. Okazało się, że świetnie ona sobie radzi z przełączeniem 2G/3G pod Lizakiem, ma ładny widżet, a w dodatku jest pluginem do Taskera. Po dwóch dniach testów stwierdzam, że działa bezbłędnie. Polecam.

Pobieranie

Aplikację można pobrać ze sklepu Google Play gdzie obecnie jest na nią promocja i kosztuje 4,15 zł lub z xda-developers gdzie rozdawana jest za darmo.